Wednesday, 23 March 2011

sayg , aty mama saked pasal kamo! T-T

knape la aku hidop , xp hidop aku mcm nie ? aku ase x tahan ... ase nak MATI cepad je . x de mnyusahkn org laen , xde la selalu buat DYE mara . n xde la dose aku bnyk kat dunie niey . aku da ase lemah sgt2 bab2 becinte niey . syuk , aku sakid aty sgt biler kaw ckp aku x reti jage aty kaw . kaw tawu x ? bederai air mate aku jatoh  kat pipi aku . aku trase sgt2 ape yg kaw ckp . aku mmg jenis x pndai jage aty kaw . pompan len jer yg bole jage aty kaw an ? xpe la .. aku terima ape yg kaw ckp tu . aku ase aku boley bertahan walaupons aty aku saked . xp saked aty aku lagi kaloo kaw mnx putus nanti . aku arap kaw x sebot pasal2 potos niey . aku saygs kaw . walaupons ape kaw buat kat aku . aku terime sume yer . xp 1 jer , aku x maw kaw tipoo diri aku . e2 je . mmm .. mmg x dinafikan . aku jeles kaloo ko chat nan jaja ouh jaja . kakaQ angkat kaw . da mcm pkwe makwe aku nengok . same mcm gmba kaw yg dlm albm gmba dye . aku ase aku bkn awek kaw , xp dye mcm awek kaw kan ? mm . smpai skunk aku x leyh trima pasal  gmba 2 . awek mane x jeles  nngok gmbo balaQ dye at kakaQ angkat dye .mmm , kakaQ angkat ? xp aku ngok da lebih sgt . sampai kaw mara aku , kaw kate aku bagi kakaQ kaw sedih . xp kaw x pike pasaan aku cm ner an masa tu ? ade kaw pujok ? mara ade la . aku sediyh giler  kaw tao x ? skunk nie pons , aku nga nanges . x taw kaw sayg at aku ker , or kaw sayg kakaQ kaw . aku x paam . naper idop aku mcm niey ? aku ase cm nak mati cepat ..

    'Ya ALLAH , bila la engkaw akn cabot nyawa hamba mu ini ? aku x tahan dngan ujian yg engkaw beri ini              ya ALLAH . kaw temukan ajal ku cepad . ' AMIN . T-T

syuk, kalo kaw nak tao , aku x penah saygs kaw lebih dari balaQ2 aku yg lepas . xp kaw x besyuko .. aku x taw la knape . aty aku saked ..  kaw x kn tao aku saked aty sebab ape . sebab kaw skit x peduli pasal aku . aku je asyik2 tnye pasal2 ari kaw  mcm mner . aku x taw nk citer sume nie kat sape . kat sini jer aku boley citer . buley lege aty aku citer kt sini . mmm . aku arap kaw tao  la . aku saygs ko . aku pons skunk da jrg mcg lakie . x mcm dulu . full no lakie . sebab setia ! satu persatu aku padam no lakie , xp aku x taw la nk ckp pe kat ko . mungkin elok , aku x chat , x mcg nan ko buat mase ini . aku nk tenng kan aty aku dulu . kaloo da okey . baru aku mcg kaw . mmm . da la . bngkak mate aku  nnges pasal ko . aku arap 1 jer . kaw jujo nan aku , kaw belapis la skiet . tolong pike aty aku mcm maner yer .. mmm .