Tuesday, 19 April 2011

saked , saked , saked !! =.=

`saked , saked , saked ? pelik ? hmm , mmg la pelik . sbb aku x citer agi . hadui .
xp malu nak citer ! XD hehek ! ok-2 . ! serios ! bermule nyer kisah mcm niey . [JATOH MOTOR]

SELASE -19/04/11(9.30a.m)
*pagi xdi , nak pegi skola , xp x pegi skola pons . g butik dulu , mmbe kirim beli celak . pegi la dngan si RABIA . [mmbe aku] da habis beli , kami pons pegi la skolah . elok da smpai depan skola , nak kona larh  dekat rumah kilang , yg dulu ade jual air , singam and whtever laa . elok nak kone , 'RABI!!!!!!'[aku jerit!] [KELEBAP !] jatuh motor la plak ! =,= haduii . akibat bawak motor laju, tekan due-2 break tngan and kaki . ade plak pasir kat situ . tu yg jatuh tu ! hadui , naseb ade bape org je bdak lakie kat situ . ape lagi , aku nan rabia cepat-2 bngun , and angkat motor , [cover malu=,= HAHA ] pastu , dngan muke yg cuak + malu , tolak la motor tu kebahu jalans . aku lagi larh betmbah CUAK !!! brek tngan patah !! MATI aku kene bising nan mak aku ! hadui ! bala, bala. --'

*PICS LUKE KAMI !

[RABIA] *lutut and tapak tngan




[AKU] *tangan , kepale [kene seret dekat jalan , ouch ! saked !! xp xde pics larh . hehe ]

*masuk skola kene bahan dngan pak GATE ! mcm SETAN !!!! pastu gelak ! lagi macam F*** !!!