Friday, 8 April 2011

boley ker aku berubah ??

hmmm , arini aku nak citer . pasal sorunk cikgu niey.dye baek,spoting,xp mulut bising . (eeiiii,ase nak tmpaQ jer)
HAHA . cikgu niey ckp kat aku depan kelas .(kire, mmbe2 aku dnga la.) cikgu niey ckp . dye nak aku berubah . berubah dari segi penampilan, perngai , n sumeler! cikgu niey ckp at aku . berubah laa.. berubah untuk x pakai tudung pendek , makeup pegi skola . n whatever laa . and , cikgu tu ckp kan . kalaw aku boley berubah sume yer . cikgu tu nak beli kek untuk aku and kawan2 aku .

macm kek tepi tu ! nyumm ! sedap . xp boley ker aku berubah ? kalau setakat aku nak berubah sebab kek tu, bkn niat aku. baek x payah kn ? hmmm. xp aku nak BERUBAH !! aku xnak naek fom 3 nanti, perngai aku jadi lagi teruk . mcm fom2 laen .
hmmm , 
1-malu jer kuarge aku .
2-kakaQ aku msti malu (sebab ade org ckp, *kakaQ baek, adhex mcm setan)

urghhh. jahat sgt ker aku ? aku bukan yer BOSIA pon . aku bukan yer jahat mcm budak2 laen ! cume penmpilan aku jer nmpak mcm jahat . memang pons , aku niey degil . kuang ajar . xp xde laa aku bebas nan JANTAN! aku bkn yer mcm H***** . xsebebas dye ! aku niey dikawal laa .!dye tu, harap ade adhex beradhex ramai ! xp , xde sape yg jage dye . hmmm . da laa . mlas nak citer ! xpaam aku nan sumeorg !