Friday 18 March 2011

jalan-jalan ke jerantut ! :D

waaaaaa. seminggu da aku x update blog.. mm.. fb pon x bkak..
rindu kod at fb tue.. heeee.. cuti meyh , aku  g pahang..
saje ekod maksu aku g umah dye., jalan2.. ini pon bawu penah smpai jer
umah dye at k.lipis.. yg tengganu 2., uda pindah.. mmm.. penad giler !
ari selase , rabu .. malm 2 , kami g jerantut .. UPTOWN .. jalan2 at c2..
saje., boink2 .. boros la skit nak beli adiah tok kakak aku wey ! :DD
20-03-94 heeeee.. e2 pon x taw nak beli adiah ape.. naseb ade satu kedai 2..
bole pilih mcm2 .. aku ngat nak beli rantai tok kakak aku.. xp maleh r..
t x cntik.. x maw plak dye 2.. dye 2., kuat memilih.. aku pon x lart nak saba nan dye..
mmm.. mak aku, aku beli laa 1 botol , yg belapis2 dngan beras ., jagung n pasir..
cantik wey ! ehehe.. jgn jeles ! :PP

~ari kamis .. kamie x g aner2 ..dok umah jer.. cume ari jumaat xdi (semalam) kami melepak
at tasik titiwangse.. heeee.. shok kodd . . sempat la snap gambaa at c2.. e2 pon gamba aku jer
yg palink banyak ! ehehehe :P werk ! da puas melepak at c2 .. kami oun pegi la gombak..
nak pegi umah pakteh aku.. tumpang balik BESOUT . . mmm .. penad giler.. da sampai saot plak.,
on9 la fb.. borink on9 ., update laa blog . ! heeeeee.

No comments:

Post a Comment