Saturday 5 March 2011

shok yer jumpe dye !!

waaaa.. ari nie ari palink best buad aku !! hahaha :D shuke2 :P
ari nie pakwe aku dtg simiy.. (besaot) .. suke giler ..! hahaha..
mule2 dtg besaot , aku dok cari laa dye nan mmbe dye*eman ade kat mne meyh..
da laa nset tink tonk ... "eeiisshhkxx ! ase nak baling jer !"
mmmm.. nga nak carie at tmpat laen.. nmpak laaa 2 manusia nga naek moto pkai helmet..
tetbe jer bagi isyarat tngan soh mai kat dye.. "ehhh , shuk ker 2 ?? :D cm
lak aku niey erk nek moto kriss? " uhuhu.. lepas2 jmpe 2.. aku pons ajk laa dye g sot 5.. wonde2..
kaloo besaot.. takodd plak kntoi n dyeowg kne blasah nan budak2 besaot..
mmm.. kami pon go jer laa.. dye naek nan aku weyh ! :D haha.. ini first time aku dating !
jujo.. ! x penah dating pon slame meyh mcm mmbe2 yg laen.. uhuhu..
lepas laa ronde sot 5.. shuk ajak g trolk utare.. g umah dye.. n maw jumpaa ama besties !!  mieyaa laa wey !
:PP haha.. nga2 OTW , tetbe lak de owg bek ati . angkt lampu kat kamiy..
 
  "mmm.. ade wat roblock laa meyh dye angkt lampu .." papa aku ckp..
    "mmm.. bis 2 cm ner skunk ? " aku laaa..
    "soh eman g tngok dulu laa.. kite 4low dye blkng.." papa said..
    " mmm.. yer lhaa2.. =,=
agak2 250 meter kod.. eman pon usyaa laa.. de roblok ker x.. elok nk kona motor , tayar plak pecah..
"eseseses.. kaw bwak moto cm ner ?? hmmm.. ~dalm keadaan kalood kod...
dye pon ckp at kami..  ade roblok.. mmm patah balik la... adesss... da sampai besaot..
kami pon lepak laa at rumah eman pnye bpk sdare .. pomen jer aa motor 2... mmm...
ari daa laa nak ujan.. sian lak aku nengok pkwe aku nan mmbe dye 2.. ntah mkn g x?
xdi g tesong.. teros dtg saot.. mmmm .. sian paa an?
  
 *tiktoktiktok.. da pkol 6. 15 petg..

mmm,, maw tnggu smpai kol 6.30.. sian depe.. x kesah r dyeowg soh balik lu..
xpe oudd.. sanggop tnggu demi pkwe ! :P huhuhu.. tetbi lak.. bnyi lagu st12-biarkn aku jtoh cinta..
tengok2 , kaka aku yg tepon..
  
  "hello !". saadah
   "mmm.. yer.. naper??"
  "unk dew kat ner aa ! abah marah . ! nak gune motor niey !
   ~ dnga plak sore mak aku dok bebel..mm.. layan laa kaka aku..
  " ade at umah kawan la.. maner agi ?
  " kat sot baper ? !" kaka..
   " sot 1.. at jlan jelutong 2.. owg taw r nak balik.. bukan x taw.."
    " mmm.. balik cepad skiet !! " ~tut..tut..tut..

mm.. pnye r gabra.. rempit jgk time2 ujan 2..*sempat laa mnx kiss .. huhuhu :P
sesampai jer at umah.. masok tewos dlm bilik meyh.. takodd.. =.=
nga dok baring jap..on jap nset sony 2..
 tetibe lak dye tulis "insert sim card.."
punye laa cuak.. bagi la alsan at mak aku.. kate nset tetnggal.. padahal..
simcard dew at shukri .. mmm .. redah lagie skali.. pegi2.. mnx tewos.. nak cepad...
  tetbe lak dye ckp x dew sim at dye.. *cuak da muke aku meyh
mm.. dye pon bkak b3nset aku.. nngok2 ade sim.. uhuhuhu ! malu2 !! =.=
hahaha.. ngek ! nga2 nak balik.. dye pon ajak begmba.. 1 pon x pe.. uhuhu..
sayg tol pakwe aku meyh ! :P


uhuhu.. nie laa gmba kami.. poyo kodd aku !!! hahaha..
malu , maluu..
 ~da abis begmba.. aku mnx kiss .. bagi jgk kt pp,dahi.. uhuhu..
aku pon balas laaa kt due2 pp n dahi.. pelokk jap..
*ase x maw lepas jer syg... mmm.. sediyh kodd time nak balik 2...
mmm.. da say da love2 abnde 2..balik laa umah.. sampai2 umah..
barink jer ats katil xdi.. ingat lik time aku nan dye besame xdi..
berangan punye brangan .. tetydoo plak.. hatooii.. smpai r kol 9.00 malm..
penad laaaa ~ mmm.. c2 jer aa nak citer.. x larat nak taip ! huhu..
k laa.. iLOVE u shukri sygs ! :P

No comments:

Post a Comment