Saturday 7 May 2011

exam,exam! xready lagi nak exam larh!!!! :@

*heyy blogies!^^ kmbali pademu sayg! ahakkss! ;D lame x update kao pnye ISIPERUTS kan?HAHA,malas lorh,skrg mnyak BUSSIE maaa, hmmm,klaaaa.x mao majuk-2 yee sayg,t aku edits templete kao ea? hehek!

~ok laaa,hari nyh,aku nak citer pasal esok![isnin] huaaaa! ;c tahu ape? hari isnin nyh,ade EXAM! ouchh shit!
daa larh test paper, BI , ouhh! FUCK ! bnci kene buadss kargn! da laa examnyer dekat dewan, haduii--'
nak bincg pons x boley,aku duduks blkg skali,ade cikgu jage plak!hmmm! hope xde gagal larh, AMIN :) tapi paling merisau kan diriku (ecehhh,ayat dari ldang!huahuahua!) adalah , SAINS! ouhhh my God! SAINS pling aku bnci dlm hidup aku! cikgu sume blur nak mngaja,hmmm,sabor jela!--' Tapikan,subjects yg aku PALING MINATS! MATH larh! ahakkss! :d memg best larh aku belaja dngan MBB aka Miss Bibir Besar(pn,Razidah) huahuahua, dapat pngkat lorh!hehek,bestlaa dye tu,spoting,sumeade larh! aku suke doo kene rotan nan dye tu,suke sgt bagi dye saket hati,huahuahua.sian cikguu,tapikan,semalam aku cebe buat exercise math, perghh!! PECAH PALE OTAK! penink bodooo nak jwab,dlm kelss aku ok jer kalao jawab!hmmm,takoot larh exam nanti!hmm,pape pons, i must stop FACEBOOK for this week!! hope bejaye laaa,AMINN, uke larhh.sampai sini je kite sygs.t ade citer lagi,aku story kao eaa? mmmuuaacckkxx!heheheks!:d

No comments:

Post a Comment