Monday 16 May 2011

hang outs wift INTAN! ^^

heyy saygs!
nak dngaa cite x?xdi kans,amoi kuar dngan intan,heheks!
best sgt!nak tau kami g mane?gi pekan je pons,pastu meronde kejap,

nyh pics kami!:D


~lepas habis snap pics,
intan ajaks aku gi saod 4,hmmm aku ok je pons,
kami pagi larhh dalm pkoi 6:15p.m




sampai kol 6:25p.m,
kejap jepuns kami bawak motor,huahuahua
~~da sampai diperkampungan felda besoud 4,
kamii meneruskn perjalann,tibe2,aku ternmpak shida,dngan balak dye kott,
tapi,rase mcm penah tngok,'aahhh!lanx jelaa!' jalan lagi, aku ternmpk pak itam : eman chhoiii! patot mcm penah nmpak balak shida tu,rupenye,cik apit.hmm,semak je! pas ronde pons, aku ajak  intan balik,sebab da mndung,'nak ujan laa tu' then,kami pons balik,tetibe jer,ade budak nyhhh potong motor kami,[apit] ecehhh,tau laa moto aku x lajju mcm ex5 ko!ha'alahh,blagak!

*kami terus laa bawak moto,last2,makim corner kawns kepade pak itam hon motorr,,eceehhh,aku tau laa moto aku bnyi 'PINNNNNN!' ko bnyi best x pelaa... hmmm!--'sembang laaa kejap pasal ex aku tu, SYUKRI!  hmmm,bace elok2 bawah meyh!

 
   eman : woiy! balak ko maner?
      aku : mati kot , mane aku tau!
    eman : elehhh,sbnarnye ko tau kan,haha.
      aku : laa,betul laa.mane aku tau dye ade mane,hmm,aku bkn awek dye pon!
    eman : elehh,ckp kt dye,aku nak jmpe dye.
 makim corner menyampok! : alahh,aku tau dye ade kt mne,dye ade kt slim kan?
                                                aku nmpk je dye.
 

~~and then,terus deme blah!hurghhh, bnci aku kaloo nak cite pasal ex aku tuu, hmmm!
ok laaa,disitu je Al-kisah nyer! len kali ade lagi,tata! :D

No comments:

Post a Comment